Monday 17 January 2011

ini entri emo~ -.-'

Assalamualaikum…

Aku x tahu
Salah siapa
Aku kah?
Dia kah?
Keadaan kah?
Benua yg menjadi pemisah kah?
Atau dunia aku dan dia yg berbeza
Atau pandangan dia tentang dunia
Dan pandangan aku tentang hidup yang bertingkah
Cara dia dan method aku
Dalam memaknakan hidup
Dalam merasakan diri
Itukah yang menjadi titik selingkuh antara kami?

Titis dari mata ini
Mengapakah?
Marah kan siapa,hai hati?
Diri sendiri?
Si dia-si jantung hati mu itu?
Keadaan dunia ini?
Atau apa?
Mengapa reaksimu begitu,hai hati?

Katanya..
Dia rasa aku hilang
Dia tak mengerti apa prioriti dirinya dalam hidup ku

Aduhai..
Sang jantung hati
Insan yg hanya ada satu di dunia ini
Mengapa jadi begini
Mengapa kau pertikaikan
Mengapa kau persoalkan
Mengapa kau buat aku jadi tidak keruan

Lalu..
Di pengakhiran entri ini
Yg aku kira aku mampu temui jawapan buat penenang perasaan

Ah!

Aku hilang
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

H.I.L.A.N.G = L.O.S.T

Untuk kesekian kalinya…





Dan hendaklah engkau merendah diri kepada keduanya kerana belas kasihan dan kasih sayangmu,dan doakanlah (untuk mereka, dengan berkata): “Wahai Tuhanku! Cucurilah rahmat kepada mereka berdua sebagaimana mereka telah mencurahkan kasih sayangnya memelihara dan mendidikku semasa kecil.”
~al-Isra’ 17:24~



nota metacarpals : Tuhan..ampun~





 


1 comment:

Di said...

Dengar,Fikir,Tafsir.

Kadang2 apa yang orang cakap itu lebih betul dari apa yang kita fikir.

Pergi turki tu,rehatkan diri.tanya hati,apa yang awak nk gapai.

Banyak sangat nih masalah ni,tak elok nak jadi doctor..

Moga Hepi sepanjang percutian..