Wednesday 16 February 2011

2001-2011

Assalamualaikum~

kali nih nk merepek agy..
spe x suke x yah bace..
nih belog sy,bukan belog anda sume..so suke hati limpe sy la kan??hek3~


"satu dekad yag berlalu
bersama dengan kenangan yang beribu
mungkin jugek lebih dr itu
menyimpan segala rasa yang bertamu


mengajar aku segala erti yang mampu dicerna oleh hati
memberi aku segala rasa yang buat aku jadi aku hari ini


mahu diluahkan dalam kata-kata
jangka masa sepuluh tahun itu
tak terdaya
tapi aku akan simpan semua nya
buat kenang-kenangan
jadi tanda aku juga manusia
punya banyak kisah dlm hidup di dunia


Ah!
sepuluh tahun
satu dekad
3650 hari
mengenali
memahami
berkongsi tawa
duka
dan makian juga [haha~]


dan hari ini
wahai hati sendiri..
lepaskan
tinggalkan
dan tamatkan..


cukuplah satu dekad
terima kasih utk semuanya
dan maaf utk segalanya"




moga bahagialah yer~ :)




1 comment:

mr. iza said...

post ini macam chipsmore.

mgkin tuan dia macam ciskek.

keh3