Tuesday 23 August 2011

Sail away~


Assalamualaikum...


Ada rasa sendu yang bertamu
Ada rasa sayu yang menegur
Ada kenangan yang datang menyinggah sebelum beradu
Tapi
Rasa itu hanya aku simpan dalam kalbu

Aku tahu silap aku
Mahu aku perbetulkan mana yang aku rasa perlu
Tapi melihatkan tembok yang kau bina tinggi melangit itu
Buat aku rasa
Owh~ aku tak mampu.

Bukan aku tak gagah untuk runtuhkan binaan kamu
Bukan aku tak punya kekuatan dan keazaman untuk itu
Tapi mengenangkan
Mungkin itu yang bisa buat kamu bahagia
Itu yang bisa buat kamu rasa selamat
Dan mungkin itu juga yang bisa melindungi kamu
dari aku yang sering menyakiti
Lalu aku pujuk hati aku sendiri

Mari lah berundur,hati
Tiada apa lagi yang mampu kamu buat
untuk selamatkan keadaan
Walau hati selalu resah
mengenangkan sihat kah,baik kah,bahagia kah
sudah lah
jangan sia-sia kan rasa hati mu
mari undur,hati.
Mari.

Bak kata
Si buah hati di rumah,
Jangan gadaikan lagi hati mu
Untuk kali yang entah ke berapa
Sudah lah
Jangan lukakan lagi hatimu
Dan hati dia.

moga Tuhan jaga kamu.
Itu doa aku.
Selalu.











notametacarpal (1) : aku lepaskan kau.memandangkan kau da cmpk aku jauh2.baik.terima kasih.jangan cari aku lagi.


notametacarpals (2) : rasa sedikit loser.tapi tak mengapa.Tuhan Maha Tahu.kan? =]


notametacarpals (3) : owh~ dan DIA dah anugerahkan sy dgn kbahagiaan yg bukan sedikit.210811 akan sntiasa jadi kenangan manis dlm hidup.alhmdulilah~ ♥ ♥ ♥


notametacarpals (4) : excited nak raye kat prantauan.wehuuu~ (^_~) tp homesick.bagaimanakah?isk~ T.T *celaru emosi btul haku.hek!*






3 comments:

aqilah said...

risau betul baca entry nih. luahan emosi di mana-mana.:P




btw, tak jadik nak raya bersama~ :3

mira said...

selamat berpuasa qus! and happy becoming eid :)) jgn sedih2 tau raya kat sana... hee.. :)

QteenaHazman .: said...

adik juniorita - HAHA~ i promise u,dis is d last time i looked pathetic in my own blog.taper.nti da tua2 jdik kngn bharga nih.hihi.
tapi lagu tuh siyes best en? =]
ciss~ mahu merajuk sbnr nye.tp mngenangkan anda bakal berbahagia di tanah air,it makes me happy too.enjoy ur raya k! <3


mira - lme x dgr kbr awek sorg nih.hehe~ mekasih. =]